Sabtu, 18 Jun 2011

PENGAT LABU

Ni sesaje nak tumpang simpan memori bergambar..hehe..menu ringkas minum petang..menghabiskan stok labu yang dah 2 minggu beli, ni pun  buat untuk makan petang semalam...layan jela..nak resepi ke? laaaa...korang semua dah teror sesangat le wat kuih muih ni kan...nak jugak ada kat SINI ek..hehe...


Dah habis yer..hehe..


Salam Ingatan Tulus Ikhlas..^_^

11 ulasan:

quinnie berkata...

kita takleh makan byk pengat labu nih...nanti berangin...hehehhe...buat kuih bom pun sedap pakai labu ni anna...hari tu masa buat dah tak kira dah berangin pun berangin ler...janji dpt makan...hahahha

tun_telani berkata...

Ooo.. dh habis baru nk tunjuk yer... stok labu ade lagi kan.. wat kan utk tun supper mlm ni.. nk ternak lemak b4 tido.. hihi

mamawana berkata...

Assalam,

Sedapnya pengat labu... teringin laa pulok.

Noriz berkata...

alaaa, baru nak diet...tgok pengat tu dah failed diet huhuhuuuu

Mas berkata...

anna..nak semangkuk..
best ni makan pengat pagi2 gini...

HaSue berkata...

awal2 ko dah bgtau dah abis yerr..kat umah ni laku wat msk tumis

hazila berkata...

Salah satu pengat yg paling saya suka. Namapak labu je terus ingat pengat.

Naz berkata...

Anna, Kak Naz suka pengat labu + pisang + keledek.. Bestnya....

Anna Qawina berkata...

quinnie : berangin & sejuk bg yg tak tahan..nak2 bg yg dlm pantang tu..hehe..tp kalau dah nak mkn bedal jek..

Tun : cer campak labu tuh..akak nak wat apam lak..hehe

mamawana : teringin kena buat..kang meleleh i liur..sape susah..hehe

Anna Qawina berkata...

noriz : lupakan jap diet tu..nnt kendian sambung diet..hehe

Mas : ko nak mangkuk aku leh bg..ko isi kuih balik ek..hehe

HaSue : yela dah habis baru boleh tyang..kalo x ko mintak susah lak aku..hehe

Anna Qawina berkata...

Hazila : nampak labu nampak pengat yer...hihi..saya pun suka..eh semua suka je..

Kak Naz : kalau campur2 mcm2 lg sedap kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...