Selasa, 31 Mei 2011

Hadiah GA DONUT dari Kak Zalin

Haritu ada join contest Donut Tercantik, walaupun penyertaan kita tak secantik mana pun, tapi dah rezeki nak menang kan..hehe..dapat tempat ke 2, hadiahnya jam dinding yang sungguh cantik..siap munger2 lagi..tak pernah beli jam dinding bunga-bunga tau....hehe..terima kasih kak Zalin, cepat sungguh hantar hadiah..Kak Zalin ni tokey kuih muih, tapi tak lokek berkongsi resepi & petua/tips untuk buat kuih..dah cuba buat donut, karipap & roti jala ikut resepi kak Zalin bagi..menjadi & sedap..agaknya sebab tokey kuih tak lekek ilmu tu yg bisnes dia maju je kan..



entry pemenang :  SINI
Blog Kak Zalin : SINI

Apa-apa pun terima kasih sekali lagi kak Zalin..akan ku kenang setiap saat..*sebab selalu tengok jam kan..* hehe..



1 ulasan:

ZalinZalina berkata...

Ana..baru malam ni kak ina terbaca pasal entri ni..he he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...