Khamis, 5 Mei 2011

PERTANDINGAN DONAT TERCANTIK

ANJURAN BLOG KAK ZALIN
Header dari blog Kak Zalin..izin copy ye kak

 
Nak kata donat kita cantik tu rasanya jauh ayam dari pemanggang..hehe..tapi sekadar suka-suka join contest ni, hadiah pun menarik, kepada kawan2 yang suka buat donat, yang buat jarang-jarang pun elokla join sama.sama-sama kita meriahkan ye..
 
Syarat-syarat :

1.Sapa2 pun leh masuk pertandingan ni...kan?? senang..
 
2.Kena ambik 2 keping gambar...gambar masa buat donat dan gambar masa donat tu dah hias cantik..
 
Ini jela gambar yang dipertaruhkan..hehe...
 
proses membulatkan donat
buat lubang guna jari je..
ter'over' make-up lak...
 
3.Tinggalkan link kat bahagian komen...nanti kita tengok...ok!!
 
4.Sapa2 yg takde blog, tag gambar korang tu kat fb pun boleh juga...
 
5.Hadiah menarik menanti pemenang Donat tercantik..^_^
 
Tarikh tutup pertandingan ialah 15 Mei 2011..
HADIAHNYA boleh tgk SINI
 
Ok..kak Zalin..terlebih gambar takpe kan..hihi..selamat maju jaya kepada yang join..!! 

6 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Ana..Good Luck Yer!!

Anna Qawina berkata...

kak atie..tq..jomle join gak..hehe

CT Delima berkata...

Assalamulaikum anna

seronok bila tengok kawan2 join contest mcm ni. semoga berjaya hendaknya :D

Encik MamaT berkata...

good luck kak ana.. lawa.. hehehe.. mesti sedappp

Anna Qawina berkata...

kak CT : amin...heeh..jomle join, donut akak lg cantik..

En.Mamat : lama tak de kabo...hihi...tak lawa mana pun..huhu..janji blh ngap je...

kha berkata...

ana,dh cantik tu..good luck ye..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...