Isnin, 29 November 2010

ITU INI @MAHA 2010

Semalam 28 Nov.2010...kami sekeluarga bertandang ke MAHA 2010 kat UPM Serdang, Selangor Darul Ehsan...Tak mau cakap banyak, jom layan gambo2 tak seberapa ni

Ada bunga-bunga cinta....cantik yang amat..macam-macam corak ada, besar kecik suma boleh jumpa, nak beli belum tentu lagi..


Ni baru kat luar..belum jejak betul2 kat dalam dewan pameran tu...

grrrrrrr.....

segar2 sedap buat ulam cicah sambal belacan..ngeeee
moh tanam padi...
Anak Ana AKMAL kata : AYAH, BOLEH TAK KITA BELA AYAM?? adeeyyy..
waaaa...buat kek guna telur sebesar ni pasti gebuusss kan...

Sape2 yang ada duit lebih boleh gak beli ni...hihiiiii



Jalan-jalan lagi, masuk Hall B, sape2 jumpa booth ni, nampak seorang pemuda hensem & agak2 bujang tu, adik Ana la tu...ada yg ckp muka kami sama, tapi rasanya muka ai lagi lawa la..(uweeekk) haha..kampeni  adik Ana kerja tu terlibat jugak dengan pameran ni, jual minyak proses, sape2 ada banyak minyak bekas goreng2 tu, blh hantar kat diaorang, proses jadi minyak diesel...SELAMATKAN ALAM SEKITAR KITA!!..errr...kita pon takde bg dia minyak tu..haha

tempat orang jual minyak...heeee
Pastu kan...teruskan perjalanan anda kat Hall B ada juga benda2 ni, nak tengok lagi banyak benda2 alah ni kena g Hall D kalau tak silap Ana...Bazzar Makanan..

macam2 bentuk coklat yang mengiurkan ada...
Jangan beli dulu..!!
pusing2 sekeliling & ambik coklat2 yang ditawarkan secara percuma tu dulu, dah puas pusing gerenti anda kenyang, dah takyah beli..wakakaaa...betull...memang kenyang sbb banyak gerai yang jual coklat...

ini coklat yea, bukan bola golf..heee
Memang puas hati walau terpaksa menapak dari satu2 lokasi pameran tu, macam2 ada dipamerkan ,coklat2 yang enak belaka & cantik2 bentuknya, tapi kan bila masuk tempat jual2 tu dah rasa pergi supermarket lak..."Beli 1 RM3.50..beli 3 RM10.00"....suka tengok, sebab kita ni jarang2 dapat pergi tempat2 gini.....

puteri sulung kami sempat berposing...

ala-ala kat padang ragut ni...
sempat lg sepak bola..

hehehhheee...

dah penat sepak bola, eskrem time...rasa mango lak tu..sedapppp
Muka masing2 dah penat, lapo pun ya, nak pusing balik ke Hall D tempat makan2 dah tak larat, jadi pusing keluar je, menapak lagi ke tempat letak kereta..Ya Allah...penatnya...ada lagi nak citer tp rasanya cukup dulula..nak betulkan urat saraf dulu...dah kejang kaki ni berjalan...ada yang urutkan syoknye kan...heee

4 ulasan:

Suara Kalbu berkata...

Waaaaa.... bestnya kak anna

baru plan nak gi ujung minggu ni

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam anna..k.atie pon cdg nk g MAHA gak..tggu cik HB xbz...!

So Shy Lady berkata...

ok intenet dh ok...baru dpt komen

kereta bkilat tu brp sen hrga nye? hihihi

Noorma Ismail berkata...

semalam pun pegi gak, dh dapat perking tp ujan ler plak..gagal buat kali ketiga..hari ni pun cadang nk pegi, tp langit dh gelap tu..alahai..nampak gayanyer kena pegi sebelah pagi la jawabnyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...