Khamis, 2 Disember 2010

BEST BLOG AWARD..terima kasih & sudilah kiranya...

Ohhhh..maaf Kak Lin cantik manis...lupo eh nak entrykan award nih...dah berapa hari dapat ni lupa nak gantung kat dinding..heee


Apo yang best kat blog Ana nih? Takde menda pon cuma tunjuk serba sedikit tiap kali main masak-masak & conteng-conteng je...tapi kalau ada yang kata best tu kombang pipi ambo kejap nih..haha...

Terima kasih Kak Lin & semua yang menyokong, & sekarang Ana nak bagi award untuk blog yang best ni kat semua bloggers..kerana BLOG BEST KALIANlah yang meng'inspirasi'kan hati ini untuk mula berblog..Sudi-sudikanlah yea..

Sekian terima kasih

1 ulasan:

LinRosLy berkata...

Salam Anna...Terimakasih...Sudi Gantung Award Yg Kak Lin Bagi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...