Isnin, 17 Januari 2011

Ayeen's Craft : New Year Giveaway!!

Assalamualaikum kawan-kawan..jom ramai-ramai pakat join GA ni...hadiah menarik menanti..

  



Ana baru je kenal blog Ayeen nie, kira Ana jadi follower ke 203, tupun sebab tengok dalam blog Kak Atie..teruja nak join, nak tambah kenalan dialam maya (tupun kalau ada yang sudi..hehe)..dan tak lupa sebab teruja tengok hadiahnya..huhu..fuuuh kanan..fuuuh kiri..fuuuhhh menang..haha..boleh gituw? InsyaAllah kalau ada rezeki Ana nanti adala tu kan..Amin..

Syarat & hadiah tu anda kena tengok kat SINI...senang & mudah, semudah makan ABC kat kedai mamak jer..ngeee..tarikh tutup sehingga 20 Jan.2011..tak lama dah ni..cepat..cepat..



1 ulasan:

mamawana berkata...

Nanti mwana masuk balik visit sini ek...gtg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...