Jumaat, 1 Oktober 2010

"SUNBEAM" LAKSA KARI

Assalamualaikum...dah makan tengahari? Hari ni Ana cuma makan laksa atau yang lebih tepatnya mee kari je, tupun segera punya..hihi....pes ni cukup pekat, pedas sampai menitik2 peluh masa makan panas2 tadi...huhu...


Ana dapat pes laksa kari ni percuma masa beli susu pekat Sunbeam sebelum ni, jenama ni baru lagi..ala yang Sime Darby tu ler..sekarang dah ada produk makanan lak...dia tulis laksa kari tapi arahan kat kotak tu soh bubuh mee kuning...maka dengan kata yg lebih tepat mee kari lah yea...

haa..nielah bendanya....
Cara nak buat ada kat belakang kotak ni...pandai-pandaila nak tambah apa kan....1 kotak ni ada 2 pek pes laksanya...

Antara produk lain keluaran Sunbeam ni ialah...Lontong Johor...Laksa Johor..Laksam Kelantan..Assam Laksa Penang..Laksa Singapore...& ada lagi Minyak masak Aliiifff...heeheheh..Anak-anak Ana suka sangat tengok iklan minyak masak tu... ada sape2 nak try beli bolehla..kalau nak sedap lagi boleh tambah macam2 dalam tu...*Pst : Sime Darby kena bayar komisen nih...hihi*

1 ulasan:

Mas berkata...

wah ana..sedapnya laksa kari....mas sukaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...