Khamis, 30 September 2010

SAMBAL LEBUR namanya...

Assalamualaikum....bersiaran sebelum lelap mata..heheh...taknak ngomong lebih-lebih, kita tgk jela...biasa je wat sambal cenggini, tak tau lak ada nama "Lebur" tu..haha...Ana dah buat siang tadi, dah abes jadi buat lagi ptg ni utk makan malam...korang nak resepi g terbang ke Jepun nun lah yea..hahahaa..
layaaaannn...


Tadi ternampak kat rumah Hana tu...memang senang nak membikinnya...Anak-anak Ana memang suka sambal camni, siap bawak bekal pergi sekolah lagi...tu yang tergolek-golek sebelah tu apa??? Petai jeruk daaa...sapa suka angkat tangan??? hihi...Ana kurang suka sikit, kalau makan pun bila terdesak je...Lauk selain tu untuk makan malam ni cuma ayam goreng je, Cik Abe pun siap pesan tadi takyah masak lebih-lebih, takut tak habis...lagipun Ana tak suka makan lauk semalaman nih..huhu..

Okey kawan-kawan...jumpa lagi esok jika dipanjangkan usia..InsyaAllah

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...