Khamis, 23 Jun 2011

Roti Goreng Rangup Lagi-bekal harini..

STATUS : BIZI..

Haish..tak habis-habis lagi kebizianku ini...harap maklum & maaf jika belum berkesempatan menjengah anda yang datang..hehe..


Update bekal anak-anak harini, pagi & petang, senang & sedap..mesti lebihkan untuk dibawa ke sekolah sebab kawan-kawan diaorang mesti mintak kalau tengok bekal yang agak lain dari kebiasaan..hehe..Ok..nak resepi? Ada SINI..tryla..tak rugi cuba ni, sedap sangat & dah terlalu ramai yang buat..ni pun dah berapa kali buat menu ni untuk makan2 & bekal budak-budak..kali ni berintikan Coklat buatan sendiri..resepi inti ada SINI..


Goreng bagi garing sikit..krup krap..krup krap makan yang garing2 tu..

SELAMAT MENCUBA..*_*

4 ulasan:

Mas berkata...

ooooo...ini yang kau sibukkan tadi anna...
ada tak untuk aku....
nanti aku kasi roti sosej..

wehhhh..rasanya lama dah kau tak meroti kan....

Amie berkata...

assalam anna,
betul tu...memang rasa kesian kalau anak2 lain tengokanak kita makan sedap2... haa...haaa dulu pun anak kak amie selalu pesan, bekalkan lebih2 sbb nak makan dgn awan2...

Rabiatun Adawyah berkata...

assalamualaikum..sedap kan roti ni..buat berkali2 pun takper..hehehe..

Ezadlieza berkata...

Anna....pas som som..apam..pas apam roti goreng...fuhh sedapnya anna weiii.....kembong kembong roti tu anna...nampak kerangupannya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...