Isnin, 7 Februari 2011

SALAM MESRA

Assalamualaikum..

Bertemu kembali, tetapi takde apa nak tayang kat sini pagi ni, hehe....kebizian yang melanda sepanjang hari ni & mungkin berlanjutan ke esok hari kot..

Sebenarnya kami sekeluarga baru balik dari cuti-cuti Malaysia ni, bukan ke mana pun..ke Johor Bharu je, melawat & menziarahi sanak saudara yng dah bertahun tak jumpa..kebetulan cuti suami Ana agak panjang, dapatla ke Johor tu..

Jadi bila baru balik dari cuti-cuti ni, paham-paham ajerla ek..nak menguruskan rumah yang tak bertangga ni amatla meyeksakan..tambah seksa seksi bila cuaca pun suram & mendung..harap-harapla kerja-kerja yang dah dirancangkan untuk hari ini berjalan dengan lancar..dengan Izin-Nya..

Kepada teman-teman & sesiapa yang menyinggah ke teratak buruk hamba ni, diucapkan jutaan terima kasih..akan ku jengah kalian bila keadaan mengizinkan..Wassalam..

5 ulasan:

Mas berkata...

amboiii...bercuti sakan yer.....he..he...
masak cepat..

izahdaut berkata...

jap jap nak pikir..sapa ni aa..ish ish.. cuti panjang ni sampai lupa la..pikir lagi..sapa ekkk..haaaa baru teringat.. anna karemel kan..akakakaa...cabootttt!!!

K.Nor berkata...

salam ana, jgn dera sgt mesin basuh tu ya.. hehehehe

Nieza berkata...

assalam ana, apa khabar?wah baru blk bercuti sure penat kan..rehat2 lah yer..tadi nampak ana ckp ana tua sethn dr mas kat blog mas...thn 79 ke ana?kira kita sebayalah yer..:)

maiza berkata...

welkam back dear...guwe kangen bangat sama lu8u

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...