Jumaat, 25 Februari 2011

Latte..latte..Choco Latte...

Segalanya tentang coklat......pernah dengar tak lagu kat tajuk tuh? hihi...katon Dora tuh..

Hmmmmm.....nak buat tayangan jela harini..nak taip & edit rsp & maklumat2 berguna ttg coklat ni yang Ana dapat dari kawan penjual coklat..lemau pulak tangan nih..hihi..tengok gambo dulu la yer...


Percubaan pertama..rasanya Alhamdulillah..anak2 teruja tgk..cuma tang olahan bentuk & warna tu tak serasi lagi...lepas ni kena cuba buat lg nak bg cun...


Resepinya akan di datangkan kemudian....meh ambik sorang seketoi..jgn ambik lebih2 yer..tak cukup kang anak-anak Ana nak makan bila balik sekolah ptg nanti


Ada pulak bekas coklat yang beli dulu, letak jela kan..hehe...okeh...dah makan tuh jangan lupo basuh tangan yer..!!..tata...

3 ulasan:

Nieza berkata...

Assalammualaikum Ana, wah cun cekelat tu...cam ner nk wat tu?teringinnya nk wat sendiri gak ni...haha cepat bubuh resepinya ana...btw tapau dulu 5 ketoi..hehehe

Mas berkata...

cantik2 la coklat tu..
nak sikitt..he..he..

Anna Qawina berkata...

nieza : insyaAllah, dah edit nanti saya bgtau yer..sabo...

Mas : tak cantik sgtla..1st time buat nih..meh ambik sbijik jela...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...