Khamis, 8 Julai 2010

KIRIMAN DARI DESA

Salam mesra buat teman-teman...rasanya dah 2 hari tak menjenguk & mencatit kat sini, sibuk menguruskan anak-anak yang tak sihat, demam campak belum sembuh sepenuhnya, nak masak pun ala kadar je, buat kuih muih pun cari resepi yang takde telur..pantang tu...

Anak buah Ana baru datang dari kampung, macam biasala pasti ayahbonda Ana "tapau" macam2 benda hasil kampung..hihi...terharu rasanya walaupun benda yang dikirim tu tidaklah banyak mana & boleh je beli kat tempat Ana ni, namum nilai kiriman tu takkan dapat Ana dapat di mana-mana pun...kiriman yang penuh rasa cinta & kasih sayang...

 
durian, petai & jering muda...
Haa...nampak tu, tu cuma sebahagian je tau...dalam 1 kotak tu macam-macam ada...tempoyak, budu..hihi...tu yang suka tu...sedangkan Ana cuma kirimkan sebiji kek untuk santapan ayahbonda di kampung..apalah sangatkan kek tu... 

                            
 kek untuk ayahbonda
Setiap kali telefon kampung, mesti bonda tanya, bila nak balik makan buah? Yelah kan musim buah ni...Sebenarnya bukan tu maksudnya, saje Bonda nak jumpa anak menantu & cucu2nya yang lasak tu...InsyaAllah ada rezeki kami akan pulang menziarahi keluarga di kampung halaman..salam rindu buat Ayah Bonda Ana...Semoga Allah sentiasa memberkati kalian.Amin..

2 ulasan:

Qaseh Maiza berkata...

mak akakpun camtu le anna..kalo tepon mesti tnya bila nk balik mkn buah...kdg2 serba salah je kita sbb asik bg alasan ...

Anna Qawina berkata...

huhu...yelah kak, asyik nhelat je kan? bkn tak mau tp....kalau blh nak sgt2 balik...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...