Selasa, 18 September 2012

Kejutan Dari Tapah ke Puchong..

Tempahan lagi...tqvm..order by Nekmah dr Tapah, Perak untuk family tunangnya di Puchong dan juga kejutan buat Mak Uda beliau di Taman desa Puchong,..

Heavenly Choc.Moist Cheese Cake....
RM80.00(10 inci)


Kek Coklat Moist
RM40.00(9 inci) 

tqvm dek ya..selalu tempah kek dgn saya walau dirinya sendiri tak dapat makan, tengok pun dah cukup katanya..Alhamdulillah..harap semua berpuas hati.

7 ulasan:

JaSSNaNi berkata...

sedapnya kek.. jauh kek tu berjalan ye.. nasib baik elok je dia dlm perjalanan.. hihihi

Liza berkata...

terliur sunggh akk nengok kek yg atas tu...

nOOrsha berkata...

Eh mane entry kunjungan ke rembau tu??bakpe dilirt??

Anna Qawina berkata...

Jassani: hehe...dkt je ni...gempak je lebih..kuikui..

Liza : tq kak Liza...akk pon apa kurang..mehbkita tukar..hehe

Noorsha : silap publish sha...lom siap edit tertekan lak..hihi

Kak Sam berkata...

La patut le. Punya le duk tekan tapi tak kuar2.

Tanpa Nama berkata...

ai la tu mk uda nye...hihi

Tanpa Nama berkata...

ai la tu mk uda nye...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...