Rabu, 1 Ogos 2012

Ayam Oohh Ayam...

Assalamualaikum..

Malam-malam tayang ayam takpe kan..kot2 lapar leh makan..eheh...menu yang selalu sangat ulang2 & menjadi kegemaran anak-anak..siap ratah2 yang baki tu..buat jangan pedas-pedas sangat okla..menu hari pertama puasa tak silap Ana..hari2 buat pon takpe..


Resepi blasah je..sbb dah teror kan..muehehee...ni kita lauk feberet sepanjang jalan..eheh..letak kat sini kot2 ada yang tengah termenung tengok ayam tergolek tak tahu nak masak apa..buat jela gini..senang & sedap..

Ok..selamat bersahur ya..eh..ada yang kat Finland baru nak berbuka..selamat berbuka Nieza..

Wassalam..

2 ulasan:

Zaliedana berkata...

hahahha..adoiii kak na oiii igt bgi rcp punya lah ia2 karang ayat baiknyer kak ana ni,pe nih kak tayang pic xde rcp..

Anna Qawina berkata...

Zalienda : hihi...xde kerja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...