Khamis, 16 Disember 2010

MASAK LEMAK KETAM

Assalamualaikum...

Petang kelmarin Ana buat masak lemak ketam, tak tahu nape, sejak akhir2 ni Cik Abe Ana ni suka sangat belikan seafood..ketam, udang, sotong, kerang..ikan pun seafood gak kan..hikhik..mengidam ke hape...tapi kalau ketam memang sukala, cuma time nak makan tu memang berchinta nak menggigitnya..sampai luka2 mulut kalau tak hati-hati kan...


Resepi sendiri, main campak2 je, yang pasti bahan2 halalan toyyiba...haha...daun kunyit tu Ana tanam sendiri tau, dalam pasu je, tapi isinya tah ada ke tak, tak pernah korek tengok..kihkih...ketam juga biasa Ana masak sup...memang sedap & family suka, kebetulan lak anak-anak kecik lagi, sesuai le ngan kuah2 tak pedas ni kan...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...