Ahad, 11 Julai 2010

BELI BELAH..$$$$

Petang semalam Ana keluar beli barang2 nak buat kuih muih & juga kek..eheh macam nak meniaga je, saje beli sebab barang dah habis..terkejut juga, syok dok pilih2 & nak bayar tokey bakery tu bgtau dkt RM100.00, tgk barang ckt je, semua barang dah mahal..maklumlah dekat nak pose ni kan...dicampur2 dengan barang yang dah beli sebelum ni kira lebih RM100 le, tu belum masuk barang dapur lain tu...:( sabo jela...

Sebelum tu, 2 hari lepas dapat kiriman dari Maziah, saje try beli busha untuk Hannah, tgk budak2 pakai cantik je..memang cantik pun...tudung pulak Ana beli dengan Hana..cantik & selesa kainnya..terima kasih kepada anda berdua yang layan kerenah akak yang macam-macam ni..hihi

beli 2 helai dapatla RM12.00/helai

tudung labuh butterfly

Barang yang Ana beli cuma tepung gandum, gula kastor,esen vanila, baking powder, soda bikarbonat, tepung kastard, marjerin, badam cincang, coklat bar, coklat rice & 1set acuan kuih...nak buat macamana, dah nak guna kena gak beli kan?

$$$$$$$$$???

Nampak gayanya kena pandai2la kita ejas mana yang patut untuk raya nanti kan? Puasa belum lagi, barang dapur dah melambung...surirumah macam Ana nile yang terasa sangat, yelah nak masak-masak kena lak fikirkan bajet...apapun rezeki semuanya dari Allah Taala..moga berkat hidup kami sekeluarga..Amin.

3 ulasan:

Suara Kalbu berkata...

Uiksss...nampak kat tag harga macam beli kat medeleines Damansara Damai eh ?

Anna Qawina berkata...

Suara Kalbu..ye kat D.Damai...kenal ke? ke mmg dok kat D.Damai?

Suara Kalbu berkata...

Ida selalu gak singgah situ beli barang kek. Ida duk Damai gaks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...