Khamis, 26 Julai 2012

HEPI BESDAY AISYA...

Dah berlalu hampir seminggu ya Aisya? hehe..saje nak gak tayang kat sini...kek yg Siti Aisya tempah tuk makan2 dengan ank2 murid beliau..segan loo kita join sama ngadap kan..hantar kek pastu makan2 nasi Arab, makaroni goreng, karipap Kak Ida yang panas2 lagi tu..yang paling penting beliau buatkan LAKSAM..haduii..sedap amat..tq Aisya..


 heavenly choc.moist cheese cake with rich choc.ganache

 (Kek Coklat Moist istimewa dengan gabungan krim keju yang sedap & topping coklat ganache yang mewah..pasti tak nyesal order ni..)

Hepi Besday(belated dohla) moga sentiasa dalam Rahmat Ilahi & bahagia bersama suami tercayang hingga ke syurga..terima kasih atas layanan & gift utk budak2..


TQVM order kek ngan akak nih..
Wassalam

5 ulasan:

Acik Erna berkata...

assalam anna..acik memang terliur sokmo tengok gambnar2 kek anna.

Qhaifa Nur berkata...

sedapnya kek......

~~zana@pb~~ berkata...

Salam ramadhan Anna, jln2 tgk resipi:-)

Siti Aisya mzm-fc berkata...

oloh ! terharu molek..malu weiii..kikiki..terima kasih kak

*~ UmmuHusna ~* berkata...

assalamu'alaikum...kak anna..nati dayah nok recipe hok ni buleh?..nok wak utk besday sendiri..hehe..:D drp:Wan Dayah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...