Sabtu, 5 Mei 2012

Mari Tengok..Mari Beli..Dekat-Dekat..:D

Assalamualaikum w.b.t

Ini n3 berjadual & juga melekat sehingga suatu tarikh yang akan ditetapkan..hehe..untuk paparan terbaru (jika ada..) sila scroll ke bawah yer.

Bercuti 2/3 hari, nak rehat2 balik jumpa keluarga mertua di kampung, Ana tinggalkan dapo kesayangan ambe ni dengan menu2 & produk2 buatan tangan(dan juga mesin) dari Ana..InsyaAllah, jika ada permintaan akan ditunaikan seboleh mungkin.

Antara menu baru, boleh dijadikan hadiah untuk Hari Guru @ Hari Istimewa anda, mungkin, jadi sila tengok & fikir2kan, lepas dah puas berfikir, sila emailkan kepada annaqawina@yahoo.com @ sms/call 019-3004358.

ANTARA YANG SEMPAT UPLOAD..

RAINBOW CAKE IN A JAR
(pilihan A : layer dengan bluebery filling & cream cheese frosting)
(pilihan B : creamcheese frosting)
(pilihan C : fresh cream frosting)
(pilihan D : rainbow cake only)


RED VELVET CAKE IN A JAR


RED VELVET CHEEZY TIRAMISU 


CHEEZY CHOCOLATE VOLCANO   


CARAMEL CAKE (9 inci)


CHEESETART (4.3cm size/Min.Order 50pcs)
(Pilihan filling : Blueberry/Strawbery/Kiwi/Mangga/Oren)
(Pembelian 50pcs cheesetart boleh mix 2 jenis filing) 


CHILLED CHEESECAKE (7 inc./1.4kg++)
(Pilihan : KIWI/MANGGA/STRAWBERY)
(Pilihan Deco : Freshcream (caj tambahan dikenakan)


CARROT WALNUT/ALMOND CAKE wif CREAMCHEESE FROSTING
(1.3kg++/9 inc.)


BLUEBERY CHEESE BROWNIES
(10 X 10 )


PUDING TRIFFLE
(Cup mini : Minimum order 30 cups)

CHOC.MOIST CUPCAKES(mini cup) 
(Min.order : 50 cups)

COTTON CHEESECAKE BLUEBERRY FILLING

RED VELVET CUPCAKES
(Min.order 9pcs)

NEW : RAINBOW CAKE WITH ITALIAN BUTTERCREAM 


SELAMAT BERCUTI SAHABAT2KU SEKALIAN..JUMPA LAGI INSYAALLAH..

12 ulasan:

Liza berkata...

salam anna, bestnya dapat cuci mata kat sini....kalau dapat cuci perut lg best....hihihihii

mala berkata...

salam anna, berkenan yg dalam botol. cantik. colorful!

Amie berkata...

Anna....
tak tau nak kata apa selain... cantik!!!!!

HaSue berkata...

aku cuci mata..ko pos la yg dlm balang tu ke cni..cantik yg rainbow tuh.kiut!hehee..
cistart tu ko x wat pilihn inti coklat ke ana? saje je aku bertanya..heee

slmt bercutiii..cuti ngekek laa ko jap kan

Bicara Kak Noor berkata...

Anna, kalau dekat2 akak mmg nak order bnyak kek yg dalam jar tu utk souviner anak akak kawin tapi jauh sngt lah Anna sayang lah cantik bebeno tu bekenan sesangatt

nOOrsha berkata...

tersangatlah rajin kakakku sayang ni.kak ana da kene pasang assistant ni..bisnes makin maju..saye volunteer nk jd asisten..le3h mkn kek sdappp2 n cun ni..hehe...rainbow kek in a jar tu sgt comelllll..ai loikkk..hrhehehe

MeknaBlog berkata...

Assalamualaikum kak ANna: kita nak jug tu 5..bleh kerr? kena email jugak ker...

Terliur jap nengok makanan petang2 ni

quinnie berkata...

amboi anna..saboje la nengoknya...macam2 ada...hehehe

Mieza berkata...

anna..terima kasih sudi dtg jenguk blog mieza...cantiknya kek karamel tu..mieza je yang belum lagi cuba..tatau bila nak mencuba..tp mmg ramai yg dok kata kek ni sedap...insyAllah!

Nieza berkata...

anna, nak order yg filling kiwi tu yer sedap sgt tgk...tahun depan aku blk Msia baru antar thn ni buat order dulu...hehe

putriyzaalovings berkata...

Eheeee dh thu name kek tiramitsu in jar tu.....pasni nk order senng lahhhhh.sebut name jek.

CourFeyLia berkata...

ini yang terase nak order nik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...