30 April, 2012

Paparan Terdahulu..yang Tertangguh ajee..

Assalamualaikum

Maaf ya ibu-ibu bapak-bapak sekalian, sekadar sepintas lalu nak mengentri hari ini..mata mau pejam sudah...

Tempahan2 yang lepas2 ni, ada sebahagian sempat diambil gambarnya..ada sesetengah tu, cheese tart dalam oven lagi, yang datang terpaksa menunggu sekejap pun ada..hehe..tak sempat le konon..


 Kek Coklat buttermilk(bawah) & Cotton cheesecake(atas), layer buttercream & blueberry pie filling & edible image (saiz 9 inci)

 50pcs & 30pcs Blueberry & strawberry cheesetart

Kek yang baru je diambil oleh tukang pick-up..adik saya..hehe..ada jamuan besday & makan2 kat ofis diaorang. Bersama cheese tart jugak..bagi upah dia sikit..*kan untung jadi adik aku....haha..

Order dari regular kastemer..2 minggu berturut2 order ni..Blueberry Cheese Brownies saiz besar katanya, saya buat 2 adunan cheese tu, cantik je tinggi dgn saiz loyang 10"x10".

 Cotton Soft Jappanese Cheesecake with Blueberry topping


 Kek Karamel topping Coklat

 Red Velvet Tiramisu in a jar..


Cheesetart wording ala blues saya buatkan untuk Aisya..jiran setaman..heehee


11 ulasan:

nOOrsha berkata...

Assalam..makin mantop kakakku verbisnis..bile nk blanje ai meribron...heheeh

tun_telani berkata...

meribron tu ape?? hihi.. sibuk je. edible image tu akak tempah kt kedai ke?

Anna Qawina berkata...

Noorsha..cebon nak? haha..Alhamdulillah..berkat doa & pandua kawan2 termasuk Sha jugak..tengkiu..

TUN : hehe...a'ah akak tempah kat sorang tokey ni..ni link dia ya..
http://www.edibleimages.org/ order rini n bayar..esok pos..hee

HaSue berkata...

marry brown kot mksud si noorsha tu..hahaaa...

Aku nk jugak jd TULANG pick up. .haha..brp kali aku ulg bc kat sana..rupanya tukang pickup yer...

Part paling best bila ada yg tpaksa tggu kuih tu kejap..heheee...sibuk ko ye anna.xpe,x lama lg syifa leh tolong dah.hehe

kn senang x jd robot dah ni kn

Anna Qawina berkata...

haSue : haha..nampak je ko eh..dah aku edit dah..hha..meh jd asisst.aku..upah '200 posen' haha

Cendana Kasih berkata...

sedap2 kek especially hantu dalam botol kicap tu...(eh silap ...tiramisu)

Nk order gak laaa...

nOOrsha berkata...

Haha..nyampess tun wat2 suci x paham maksud meribronnn...marrybrown la..yg duta dye mawi tu...hehe..k ana..trifle bl nk masuk n3...nk tengok gak..hihi..cebon tu apakah??? cebok taula..kwangjwangkwang

TopsyTurvyMum berkata...

Wahh..
Macam Izah jugak...makin maju..Tahniah!

HaSue berkata...

memandangkan aku lum close window sini td jd aku refreshkan je.. oleh sebab noorsha komen 2x,aku nk komen gak lg..hahaha...mcm xde keja jek.. sha,ko dah lipat kain anna suruh td lom? kalo dahkain aku ada gak tu sebakul..

Anna..kek lapis ko x amik tempahan ke?

Unknown berkata...

mantap bisnes kawanku ni...tahniahx2. cantiknya warna purple kek tu anna...i loike...:)

tq sharing resepi buttercream icing tu yer..:)

Siti Aisya mzm-fc berkata...

cistart kita x samapi2 lagi ..haha..telan air liur je tgk gambar !!

BELAJAR MENJUAL DI SHOPEE..AYUH!

Bismillah..Assalamualaikum.  Hari ni kita nak mula belajar basic nak menjual di platform SHOPEE pulak. Saya cuba guide mana yang termampu, s...