Ahad, 1 Januari 2012

HAPPY BIRTHDAY MUHAMMAD ADAM FIRDAUS


Buat anakandaku yang tersayang..Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke-9..Lahirnya pada 01 Januari 2003, Jam 01.15 AM di Hospital Gua Musang, Kelantan. Semoga dirimu sentiasa dilimpahi Rahmat Ilahi walau dimana berada, mujahid yang akan tetap memahat kukuh hatinya pada jalan Allah..menjadi teladan buat adik-adikmu & ikon buat semua..InsyaAllah..Doa dari ayahbonda sentiasa mengiringi setiap gerak langkah kalian..Amin.


Kek untuk memenuhi permintaannya sejak berminggu yang lalu agar dapat dimakan bersama pada hari lahirnya, Alhamdulillah makan ramai2 kat rumah Makciknya bersama2 sepupu sepapat yang lain..takdela buat majlis apapun sebab memang tak pernah nak adakan apa2 sambutan hari lahir pun, sekadar makan sesama ramai2, seronok la kan..

**pst : nak tahu apa dia kata sblm ni? 

"Ummi nanti hari jadi kita Ummi buat kek ya"
Saya tanya dia..nak kek apa?

Dia jawab.."Kek karamel pun takpe..."*pelan je sore dia tu..errkkk!! Luluh jap hati ni..mcm tau2 je Ummi dia x reti deco kek..huhu

Tanya lagi."Nak bagi sape makan?

Katanya."ajakla kawan2 Ummi"..aduuhh..haha..sian..dia takde kawan2 sekeliling, sibbaek ramai sepupu yang dekat2.

Apapun doa & harapan setiap insan buat anak2nya tak pernah kurang kan? Alhamdulillah.

17 ulasan:

Ayu Safieza @ Humaira' berkata...

Assalamualaykumwbh Anna.....

selamat hari lahir buat anakanda ye...semoga menjadi anak yg soleh...amen...

MMM padanlah anna busy memanjang...byknyeeeeeee tempahan..moga murah rezeki anna tahun ni bertambah2...amen

ZalinZalina berkata...

Hepi Besdei Adam...Auntie Ina doakan Adam berjaya dalam hidup di dunia dan di akhirat...

Antan Bertingkah berkata...

Happy biryhday Adam, semoga menjadi anak yang soleh dan membahagiakan ayah bonda...

quinnie berkata...

hahaha...adui..siannya adam..tak pe nanti dah belajar tinggi2 mesti ramai kawan...selamat hari ulang tahun..moga jadi anak yg soleh didunia dan akhirat..:)

Nieza berkata...

Happy birthday buat anakanda Adam..semoga menjadi anak yg soleh.wahh sedapnya kek mama dia buat..untie pun suka:)

Acik Erna berkata...

HAPPY BIRTHDAY MUHAMMAD ADAM FIRDAUS
semoga membesar menjadi anak soleh

Paty's Kitchen - Cook with passion. berkata...

Happy Birthday Adam...wah bestnya satu dunia celebrate dengan Adam...semoga menjadi anak yang soleh dan berjaya.

Yatie berkata...

Assalamualaikum Anna,
Selamat Hari lahir buat Adam, moga menjadi anak yg soleh yg sentiasa membahagiakan dan membanggakan ayah dan ibumu...cantik tarikhnya..slmt thn baru juga buat Anna sekeluarga..moga bertambah2 murah rezekimu..

tun_telani berkata...

selamat hari lahir adam.. matching dh ngan nama tun nih ;p
semoga menjadi anak yg soleh, insyaAllah.

mamaNoriz berkata...

selamat panjang umur Adam!

semoga besar dan kaut bagai johan dan jadi anak soleh... untung dpt kek mak sendiri tau...

ada ciri2 ustaz ni...alhamdulillah

Masya berkata...

selamat ulang tahun adam, semoga menjadi anak yang soleh.. senangnya nak ingat bestday diakan masa tahun baru..

Ayu berkata...

Happy birthday to Muhammad Adam,
Handsome anak bujang anna ni..banyak muka anna..sejuk tuuu..
Selamat tahun baru juga buat anna & family ya..

Ummi berkata...

Assalam Anna, selamat tahun baru...Happy Birthday to Mohd Adam, semoga menjadi anak yg soleh, diberkati kehidupan di dunia dan akhirat...amiin... Byk lg ke tempahan tu Anna, jgn berjaga mlm sgt membaking..nnt x sedor pg nak kejut anak2 pi sekolah...hehhee

HomeKreation berkata...

Aslmkm Anna. Slmt Hari lahir buat Adam, semuga doa ibu nya di makbulkan Allah, amin. Sian nya Along baca kata2 anak mu itu, tak pandai nak meminta pun, sungguh baik Adam ni.

HomeKreation berkata...

oh ya, pasal komen Anna tadi - utk dapatkan kek lapis yg sama rata & tebal, pastikan tekan dgn penekan kek lapis sehingga mampat selepas setiap lapis di bakar. Cuba lah, insyaallah.

Treat and Trick berkata...

Selamat Hari Jadi untuk Adam semoga rajin2 belajar dan jadi anak yang salih. Untuk Anna, semoga sukses selalu di tahun baru ni...

Suara Kalbu berkata...

Happy Belated Birthday Adam,
Semoga berjaya dalam kehidupan dan jadi anak yang soleh ya

Macam ni Umi kata tak pandai deko? Sembang betullah umi awak ni Adam hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...