Isnin, 19 September 2011

Terima Kasih Kak Anymz..^_^

Assalamualaikum
Harini dah petang baru dapat jenguk blog setelah berhempas pulas menggodek pc yang sejak akhir2 ini agak sengal sikit..hehe..pekabo semua? Masih ngadap kuih raya lagi kan? sudah-sudahla tu...kolestrol tinggi semua tu, bahaya..*takde dengki pon nih..* jangan salah paham..sekadar nasihat menasihati kan bagus..hehe..

Ahad lepas kami terima kunjungan kakak blogger ANYMZ-MYKITCHEN yang ramah ramah bersama suaminya, mesra sungguh bagai dah berjiran berpuluh2 tahun gayanya dengan kita ni..hehe. Terima kasih kak Anim & suami sanggup panjat tangga untuk sampai ke muka pintu rumah kami ni. Datangnya bersama buah tangan yang agak segan nak kita menyambutnya. Datang beraya dari jauh tapi tuan rumah cuma hidangkan mee goreng hasil kelentang kelentung cik Abe kita jek..tak patoott..tak patoott..lain kali datang lagi yer kak, tu pun kalo larat nak panjat tangga..hihi..dok menyembang tak lain tak bukan dah tentu hal masakan & makanan jua adanya..maklumle blog masak2 kan..*teringat teguran suami Kak Anim.."cerita pasal masak je.."..* hehe..apa nak buat.

Sekadar kenangan nak tempek je apa yang Kak Anim bawak..hihi..bukan untuk baby Syifa' je tau..untuk mak baby pon ada gak nih..terharu sungguh & rasa terkilan jugak bila tetamu nak balik tuan rumah ni sekadar bekalkan Kak Anim dengan 2 botol budu jek..errkk..ish..ish..

baby Syifa' punya..tq Aunty Anymz..
Kita punya..hehe
Apa2pun terima kasih tak terhingga buat Kak Anim & suami yang bertandang..segala kekurangan layanan dari kami harap dimaafkan..semoga silaturrahim antara kita kekal sampai bila-bila yer..InsyaAllah..

8 ulasan:

Ayu berkata...

Assalam anna,
seronoknya dapat jumpa teman2 blogger..akak ni jauh diselatan entah bilalah dapt bertemu ya.. baby anna cute!!! suka akak tengok..

Anna Qawina berkata...

salam kak ayu..lama tak borak yer..seronok betul kak..mehla sini..kita jumpa..hehe

tun_telani berkata...

muahahhahaha~~ paling x tahan bab bekalkan 2 botol budu. mmg terbaik laa kak anna. len kali tun dtg (iA) xyah susah2 kasi budu tau, tun x makan. setakat kek coklat sebiji atau cookies 2-3 balang cukup laa ;p

Anna Qawina berkata...

Tun : hehe..tu la kan..tak patot betulakak nih..kuikui..
ambooii..belom dtg lg dah demand yer..nnt akak bg sekut meri jela..leh buat kek batik kan..

anymz berkata...

terima kaseh kembali ana.sudi mengundang akak dan suami.Alhamdulillah suami kita serasi bersembang..Bak kata abang kawan2 blog akak muda2 dan muka semua suci2 lagi..hehe

Nazrah berkata...

wah..meriah raya tahun ni kan...

Rabiatun Adawyah berkata...

Assalamualaikum Anna..wah, terima kunjungan tamu istimewa rupernyer dia...mesti syok sembang ngn Kak Anym ehhh...hihihi

HaSue berkata...

best2..ko dah rasmikan ke belum toy baru ko tuh?ko nak bakar apa dlm tu naa?hehe..kalo bkr kek kejap je masak dr biasa kot ekk...

aku pun x penah mkn budu...rmpah yg ko bg aritu ko bgtau camna nak guna tau..bhn2 skali.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...