Isnin, 13 September 2010

BISKUT RAYEERRR

Salam Aidilfitri...Maaf Zahir Batin jika ada terkhilaf dalam berbahasa & segala perbuatan..Dah dekat seminggu tak masuk dapo nih, maklumlah balik kampung walaupun ada intenet tapi tak sempat nak ngadap, ngadap pinggan mangkuk & muka tetamu jela...Seronok betul beraya kat kampung asbend nih, ramai yang datang..banyak betul kuih raya kat rumah orang yang Ana dok ngap..kalau g rumah orang mesti rasa setiap jenis kuih..haha...

Ini antara biskut yang sempat dibuat sebelum balik kampung, memang berketul lengan nak nyiapkannya tapi puas hati sebab tahun ni 1 jenis kuih raya pun kami tak beli..Ana tayang je gambo2 nih sebab tak sempat nak masukkan resepinya harini, sebab lepas ni nak bertolak balik ke Pantai Timur lak, ada kenduri...lepas dah puas beraya Ana letakkan resepinya...harap maklum..hehehee...

snow almond..eeee...sodap nie..
Choc.chip cookies.gaya lebih sopan...kan Kak Fida??
cornflakes
kek pisang..1 utk kg mak sendiri, 1 lagi umah mertua
kek coklat..juga 2 biji...
Kepada teman2 yang masih beraya tu Ana sekeluarga ucapkan SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR BATIN..jumpa lagi lepas dah puas beraya nanti..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...