Rabu, 2 Jun 2010

BISMILLAH...

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH & PENYAYANG



Bismillah..Dengan nama Allah Ana mulai..terbinanya blog ini khas untuk didedikasikan buat suami & anak-anak tercinta, juga buat menghargai persahabatan bersama teman-teman, semoga DIRAHMATI selamanya. 

Blog ini bukan sekadar curahan rasa seorang anak, isteri dan juga ibu,juga lakaran pena dari seorang sahabat kepada sahabat2 saya..juga sebagai seorang Hamba-Nya..semoga kita sama-sama beroleh manfaat darinya. Amin.

Diriku cuma seorang insan biasa, nak kata cantik kena tanya hubby la yea..tapi rasanya biasa2 aje orgnya namun mestilah istimewa dimata si "dia" & permata hatiku yg 4 tu..

Kerjaku cuma surirumah sepenuhmasa, menguruskan rumahtangga, suami & anak2, sambil2 tu adala jugak buat bisnes kecik2..sambil2 dok saje kan? bab bisnes kecik besar tu boleh tgk kat blog ni yea...
IlhamQaseh ~TintaAzZahra~ 

Saat kepayahan menguruskan demam anak kecilku..NurHannah, tambahan pula diriku sendiri & suami juga tidak sihat, terhasil jua blog ini..gumbira sangat rasanya..buat Kak Maiza .& Kak Julieana terima kasih tak terhingga sbb sudi bantu.....tuk akak berdua kalau ada kesempatan jumpa saya belanja makan2 yea..*makan2 kat rumah saya je*..hihi...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...