Selasa, 3 Julai 2012

CAKE IN JARS..Hantaran

Assalamualaikum

Alhamdulillah, ada tempahan kek dalam bekas comel ni, plan asal kena letak dalam balang kaca tapi stok balang kaca tak cukup lak, jadi incik suami berdezup ke bakery je cari bekas yang seumpanya ni, Alhamdulillah dapat bekas yang cantik ni..cuma isian lebih besar berbanding jar biasa..

Terima kasih buat Dayah untuk tempahan hantarannya, majlis katanya berlangsung Ahad lepas..Tahniah Dayah..Semoga berbahagia Selalu


5 jars Red Velvet dengan cream cheese layer


5 jars Rainbow Buttercake dengan Special Buttercream Icing


Maaf sebab tangan kurang seni menghias..Ada rezeki tempah lagi..hehe

Berminat nak tempah? Dalam bekas comel ni siap berhias riben tema anda sendiri, RM8/jar sahaja

9 ulasan:

Nuwairani Ismail berkata...

akak memberi saya idea la pulak nak buat hantaran macam ni. hihih...senang kalau orang jauh nak makan kek. takdelah nak bawak kek dengan kotak2 jalan jauh.

Anna Qawina berkata...

betul Nani..ni pon akak baru dapat order utk bawa balik kedah..Alhamdulillah..buatla yer..

mrs kayrul berkata...

geram tengok kek tue..nampak cute dan semestinya sedap la....teringat2 red velvet cake yg buat ikut resepi kak anna tue

mrs kayrul berkata...

geram tengok kek tue..nampak cute dan semestinya sedap la....teringat2 red velvet cake yg buat ikut resepi kak anna tue

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ berkata...

Berkenan pulak ngan bekas tu...heheh! Cantik kek tu Anna...:)

Mama Hawa/Mama Nani berkata...

Salam Anna :)

makin mantop hasil kerja Anna :)
Semoga suksess :)

Ayu Safieza @ Humaira' berkata...

Anna...

pekabor...? wa, murah rezeki anna dgn tempahan2 ni...mmmmm makin menjadi2 tgn anna ni:)

Sari Yusa Ibrahim berkata...

berpinar2 mataku melihat cake in jar mu.. ;-)

Naz / Nadz COSK berkata...

anna... Cantik hasilnya.. Congrats! Mudah2an makin murah rezeki.. Bila kak naz boleh rasa air tangan ana ni??? Dulu masa gi rumah air tangan en hubby Anna kan..hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...